Әдістемелік жұмыстар » Страница 3 » "Б.Тұрсынов атындағы орта мектебі" КММ
Абай облысы білім басқармасының
Жарма ауданы білім бөлімінің
Б.Тұрсынов атындағы орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72345) 2-13-20
Есепші бөлімі:
+7(72345) 2-13-20
Нашар көрушілер
нұсқасы
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?"Челлендж N°12. 6"а" сыныбында Жаратылыстану пәні Шалабаева М.Т.
31
январь
2023
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?"Челлендж N°12. 6"а" сыныбында
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?"Челлендж N°12 6"а" сыныбында Жаратылыстану пәнінен,"Модельдеу тәсілі табиғаттағы түсінуге қалай көмектеседі?"тақырыбында сабақ өтілді.Мақсаты:сабақ түсіндіруде модельдеу тәсілі көп қолданылуда.Оқушылар тақырыпты зерделеу арқылы танып біледі.Моделдеу әдісі арқылы оқушылар кез келген затты жылдам неғұрлым тиімді тәсілмен зерттеуге мүмкіндік береді.Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып,ғылыми ізденіс тудырады.Оқушылар сабаққа белсенді қатысты.
"Ұлттық кеш"
30
январь
2023
"Ұлттық кеш"
"Б.Тұрсынов атындағы орта мектебі"КММ-де мектеп ұжымымен "Ұлттық кеш" өткізіліп, әр ұлттың киімдерін киіп, тағамдарын таныстырды. Екінші бөлімде мектеп психологі Имангалиева Н.А, тәлімгер Бакиева А.Р, кәсіподақ төрайымы Жумагазинова Г.К ұйымдастыруымен тимбилдинг жаттығулары өткізілді. Психологиялық көңіл-күйлерін көтеру, сыйластық ұарым-қатынасқа шақыру, жағымды көз қарас қалыптастыру. "Сәлемдесу", "Сергіту сәті", "Пингвин" ойыны, "Кім жылдам", "Воллейбол" ойыны жүргізілді. Ұжым тимбилдингке
«Сабақ  уақытының 1/45 бөлігі не дейді?» Челлендж №11. 9 «ә» сыныбы информатика пәні Райкенова З.Б.
30
январь
2023
«Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?» Челлендж №11. 9 «ә» сыныбы
«Сабақ  уақытының 1/45 бөлігі не дейді?» Челлендж №11 9 «ә» сыныбында информатика пәнінен «Бір өлщемді массив» тақырыбында сабақ өтті. Сабақтың мақсаты: Бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программалау жасау. Сабақ өту барысында “Classroomscreen” вертуалдық программасы арқылы тапсырмалар берілді. «Зымыран»әдісі арқылы топтар бір-біріне сұрақтар қойды. Балалар Python программалау тілінде программа құрды.
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №10. 6 "а" сыныбында қазақ  тілі пәні Тулеуханова Г.А.
30
январь
2023
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №10. 6 "а" сыныбында
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №10 6 "а" сыныбында қазақ  тілі пәнінен "Үстеудің мағыналық түрлерін қайталау" тақырыбында  сабақ өтті. Сабақтың мақсаты "Әлеуметтік - мәдени тақырыптарға  байланысты диалог монолог ,құттықтау мәтіндерін құрастыру,сөйлеу мәдениетін дамыту" .Сабақ сайыс түрінде өтті.Сыни тұрғысынан ойлау модулі бойынша " Ойлан!Тап!Орнына қой!"әдісін оқушылар  қызығушылықпен орындады. Сурет арқылы үстеудің мағыналық түрін тауып, ажыратып жарысты. Әртүрлі мәтіндермен
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?  Челледж №9. 4 «Ә»  сынып жаратылыстану пәні Енсенова А.С.
27
январь
2023
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челледж №9. 4 «Ә» сынып
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?  Челледж №9.4 «Ә»  сыныбында жаратылыстану пәнінен «Ғарышта не бар?» тақырыбында сабақ өтілді. Мақсаты: Қоршаған әлемдегі құбылыстардың, үдерістердің қажеттілігін түсінеді. Сабақ өту барысында «Қолшатыр»  әдісі арқылы тапсырмалар орындалды.«Алып қадамдар» әдісі арқылы көңілді жаттығу орындалды. Балалар сабаққа қызығушылықпен қатысты.
Сабақ  уақытының 1/45 бөлігі не дейді ?"Челлендж №8 .5"ә" сынып Қазақстан тарихы Бутабаева Ж.О.
27
январь
2023
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді ?"Челлендж №8 .5"ә" сынып
Сабақ  уақытының 1/45 бөлігі не дейді ?"Челлендж №8 .5"ә" сыныбында Қазақстан тарихы пәнінен, "Берел қорғандары" тақырыбында сабақ өтілді.Мақсаты: Берел қорымынан табылған олжалар ,сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру."Стоп кадр", "тарсия"  әдістері,сол сияқты ескерткіштерді салыстыру барысында сәйкестендіру жұмыстары жүргізілді.Оқушылар он балдық жүйемен өзін өзі бағаланды."Жалауша" бағалау әдісі арқылы бағаланды.Кері байланыс берілді.Оқушылар сабаққа белсене қатысты
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челлендж №7. 8-сынып. Жакенова А.А.
25
январь
2023
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челлендж №7. 8-сынып. Жакенова
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челлендж №7. 8-сынып. "Aquarium" әдісі балалардың сабаққа шығармашылық қызметін арттыратын және қызығушылықтарын туғызатын әдіс түрінің бірі. Тапсырмаларды түрлендіріп бере беруге болады. Балалардың сабаққа зейінін тұрақтандырады.
Сабақ уақыт ының 1/45 бөлігі не дейді? челлендж №5.  4 "А" сыныбы. Керейбаева М.М.
24
январь
2023
Сабақ уақыт ының 1/45 бөлігі не дейді? челлендж №5. 4 "А" сыныбы.
Сабақ уақыт ының 1/45 бөлігі не дейді? челлендж №5 4 "А" сыныбында математика пәнінен "Бір бағыттағы куып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру" тақырыбында сабақ өтілді. Максаты : қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу. Сабақта балалар екі дененің қозғалысымен байланысты формулаларды сызбада көрсетілген жағдаяттар бойынша жазып шықты, координаттық бұрышқа қозғалыс графигін сызды, жұп пен берілген
"Сабақ уақытының 1/45бөлігі не дейді?" Челлендж №4. 5 "А"-сынып. А.К.Туктубаева
23
январь
2023
"Сабақ уақытының 1/45бөлігі не дейді?" Челлендж №4. 5 "А"-сынып.
Сабақ уақытының 1/45бөлігі не дейді? Челлендж №4. 5 "А"-сынып. Warm-up сабақтың басында жасалатын шара.Warm-up сабақта өте қажет құралдардың бірі.Ол оқушылардың сабаққа деген құлшынысын оятады,қызығушылығын арттырып жұмыс атмосферасын құруға көмектеседі.