Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?"Челлендж N°12 6"а" сыныбында Жаратылыстану пәнінен,"Модельдеу тәсілі табиғаттағы түсінуге қалай көмектеседі?"тақырыбында сабақ өтілді.Мақсаты:сабақ түсіндіруде модельдеу тәсілі көп қолданылуда.Оқушылар тақырыпты зерделеу арқылы танып біледі.Моделдеу әдісі арқылы оқушылар кез келген затты жылдам неғұрлым тиімді тәсілмен зерттеуге мүмкіндік береді.Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып,ғылыми ізденіс тудырады.Оқушылар сабаққа белсенді қатысты.
«Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?» Челлендж №11 9 «ә» сыныбында информатика пәнінен «Бір өлщемді массив» тақырыбында сабақ өтті. Сабақтың мақсаты: Бірөлшемді массивтерді пайдаланып Python программалау тілінде программалау жасау. Сабақ өту барысында “Classroomscreen” вертуалдық программасы арқылы тапсырмалар берілді. «Зымыран»әдісі арқылы топтар бір-біріне сұрақтар қойды. Балалар Python программалау тілінде программа құрды.
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №10 6 "а" сыныбында қазақ тілі пәнінен "Үстеудің мағыналық түрлерін қайталау" тақырыбында сабақ өтті. Сабақтың мақсаты "Әлеуметтік - мәдени тақырыптарға байланысты диалог монолог ,құттықтау мәтіндерін құрастыру,сөйлеу мәдениетін дамыту" .Сабақ сайыс түрінде өтті.Сыни тұрғысынан ойлау модулі бойынша " Ойлан!Тап!Орнына қой!"әдісін оқушылар қызығушылықпен орындады. Сурет арқылы үстеудің мағыналық түрін тауып, ажыратып жарысты. Әртүрлі мәтіндермен
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челледж №9.4 «Ә» сыныбында жаратылыстану пәнінен «Ғарышта не бар?» тақырыбында сабақ өтілді. Мақсаты: Қоршаған әлемдегі құбылыстардың, үдерістердің қажеттілігін түсінеді. Сабақ өту барысында «Қолшатыр» әдісі арқылы тапсырмалар орындалды.«Алып қадамдар» әдісі арқылы көңілді жаттығу орындалды. Балалар сабаққа қызығушылықпен қатысты.
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді ?"Челлендж №8 .5"ә" сыныбында Қазақстан тарихы пәнінен, "Берел қорғандары" тақырыбында сабақ өтілді.Мақсаты: Берел қорымынан табылған олжалар ,сақтардың мәдениеті туралы мәліметтер беру."Стоп кадр", "тарсия" әдістері,сол сияқты ескерткіштерді салыстыру барысында сәйкестендіру жұмыстары жүргізілді.Оқушылар он балдық жүйемен өзін өзі бағаланды."Жалауша" бағалау әдісі арқылы бағаланды.Кері байланыс берілді.Оқушылар сабаққа белсене қатысты
Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді? Челлендж №7. 8-сынып. "Aquarium" әдісі балалардың сабаққа шығармашылық қызметін арттыратын және қызығушылықтарын туғызатын әдіс түрінің бірі. Тапсырмаларды түрлендіріп бере беруге болады. Балалардың сабаққа зейінін тұрақтандырады.
Сабақ уақыт ының 1/45 бөлігі не дейді? челлендж №5 4 "А" сыныбында математика пәнінен "Бір бағыттағы куып жету және қалып қою қозғалыстарына берілген есептерді салыстыру" тақырыбында сабақ өтілді. Максаты : қозғалыстың басталуы мен бағытын пайдалана отырып, нысандар қозғалысы сызбасын құру, сәйкес есептеулер жүргізу. Сабақта балалар екі дененің қозғалысымен байланысты формулаларды сызбада көрсетілген жағдаяттар бойынша жазып шықты, координаттық бұрышқа қозғалыс графигін сызды, жұп пен берілген
Сабақ уақытының 1/45бөлігі не дейді? Челлендж №4. 5 "А"-сынып. Warm-up сабақтың басында жасалатын шара.Warm-up сабақта өте қажет құралдардың бірі.Ол оқушылардың сабаққа деген құлшынысын оятады,қызығушылығын арттырып жұмыс атмосферасын құруға көмектеседі.