"Сабақтың уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж " №3 Қазақ тілі сабағында оқушылардың сөз таптары туралы білім, білік, дағдыларын жетілдіруде, қиялын шыңдау, байланыстыра сөйлеу тілін арттыру, сауатты жазуға баулу мақсатында "Қарындаштар ","Қоржындағы асықтар", "Сөз таптарын іздестір" тапсырмалары орындалды. Тапсырмаларды орындау барысында оқушылардың белсенділігі, мақсатқа ұмтылуы, шығармашылдығы, көңіл-күйінің көтеріңкі болуы қамтамасыз етілді
20.01.2023 жылы Қазақстан Республикасы Білім министрлігінің 20202 жылға 30 желтоқсанындағы №533 бұйрығымен бекітілген 2016 жылғы 27 қаңтардағы №83 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулармен "Педдагогтарды аттестаттауды өткізу ережелері мен шарттарын" зерделеу бойынша мектеп ұжымымен Құқықтық жалпыға бірдей оқыту барысында педагогтер аттестаттау рәсіміндегі өзгерістермен, нормативтік-құқықтық базамен, мәлімделген санатқа байланысты мұғалімнің жетістіктерін бағалау критерийлерімен, педагогтің
"Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №2 5"А" сыныбына орыс тілі әдебиеті пәнінен "Зат есім және оның түрлері" тақырыбында сабақ өтілді. Мақсаты: Зат есім туралы алған білім дағдыларын еске түсіріп қорытындылау. Оқушылардың ойлау қабілетін, сөздік қорын дамыту, сөйлеу, әңгімелеу дағдысын жетілдіру ерекшеліктерін ескере отырып өтілген білімді жинақтау, қорытындылау, білімдерін өз беттерімен бағалай, саралай білуге,ереже қорытындылар шығаруға, өзіндік көзқарасын танытып, пікір
2"а" сынып жетекшісі Г. С. Скакова қазақ тілі пәнінен Антоним, синоним, омоним туралы не білеміз? тақырыбында әртүрлі әдіс-тәсілдерді қолдана отырып сабақ өткізді. Оқушылар сабақ барысында нейрожаттығулар, "Ойлан, тап!"," Фонарик", "Жұбын тап!" ойындарын қызыға орындады. Сабақ өте қызықты өтті.
Сынып жетекшісі З.М. Ермекбаева 2”ә” сынып оқушыларымен “Күннің достарын білесің бе?” атты тақырыбында күн жүйесі ғаламшарының орналасуын таныстыру мақсатында өткізді. Сабақта “Жұбын тап”, “Фонарик” әдістерін қолданып оқушылардың сабақты қаншалықты түсінгенін тексеріп шықты. Сынып жетекшісі сабақтың қызықты өтуін қамтамасыз етіп, оқушылардың белсенді болуына түрткі болды.
"Сабақ уақытының 1/45 бөлігі не дейді?" Челлендж №1 9"А" сыныбына қазақ тілі пәнінен "Салалас құрмалас сөйлем"тақырыбында сабақ өтілді. Мақсаты: Салалас құрмалас сөйлемнің ерекшеліктерін ескере отырып, өтілген білімді жинақтау, қорытындылау, білімдерін өз беттерімен бағалай, саралай білуге,ереже-қорытындылар шығаруға, өзіндік көзқарасын танытып, пікір айтуға баулу. Сабақ барысында пән мұғалімі "Wordwall.net" бағдарламасын, "Алып қадамдар" әдістері арқылы сабақтың қызықты өтуін қамтамасыз
А.Қ.Манханова 5 "а" сынып "Егіннің бастары" мысалын өтті. Сабақтың мақсаты әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы (мазмұны) мен сюжеттік дамуын сипаттау. Мұғалім өткен тақырыпты қайталау үшін "TARSIA" әдісін пайдаланып, оқушылар жаңа тақырыппен танысқан соң, "фри" әдісі арқылы шығарманың мазмұны мен сюжеттік дамуын сипаттады. Оқушылар сабаққа белсене қатысты.
1 "а" сыныбының сынып жетекшісі Ш.Б.Нугуманова оқушылармен дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату, дауысты дыбыстарды жуан, жіңішке болып бөлінетіні түсіну мақсатында "Колесо фортуный" ойыны арқылы сабақ барысында оқушылардың білімдерін тексеріп шықты. Сынып жетекшісі сабақтың қызықты өтуін қамтамасыз етіп қана қоймай сонымен қатар сабақ бойы белсенділік пен зейінді болуға түрткі болды. Сергіту сәті балалар үшін өте көңілді өтті.
1 "а" сыныбының сынып жетекшісі Ш.Б.Нугуманова оқушылармен дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажырату, дауысты дыбыстарды жуан, жіңішке болып бөлінетіні түсіну мақсатында "Колесо фортуный" ойыны арқылы сабақ барысында оқушылардың білімдерін тексеріп шықты. Сынып жетекшісі сабақтың қызықты өтуін қамтамасыз етіп қана қоймай сонымен қатар сабақ бойы белсенділік пен зейінді болуға түрткі болды. Сергіту сәті балалар үшін өте көңілді өтті.
Құрметті ұстаздар мен оқушылар! Ағымдағы жылдың қаңтар айының 16 мен 20 күндері аралығында өтетін "Әлемнің ғажайып үш тірегі " тақырыбындағы МИФ апталығының ашылуы болып өтті. Мақсаты: математика, информатика және физика сабақтарында және сабақтан тыс іс-шараларда оқытудың заманауи тәсілдерін қолдана отырып оқушылардың білім алуға қызығушылығын арттыру, ой-өрісі мен таным белсенділіктерін жан-жақты жетілдіру.